0

Cistella

0,00 €

No teniu articles a la cistella de la compra.

Subtotal: 0,00 €

Preguntes freqüents

 ¿És necessari registrar-se per comprar?

No és necessari registrar-se per poder comprar en la nostra botiga. Pots realizar les teves compres per mitjà del procés "Compra Express". El procés de registre solament s'haurà de fer una vegada. A partir d'aquest moment ja es podrà accedir a la nostra botiga a través de l'usuari / contrasenya que vosté hagi escollit i podrà beneficiar-se del que li ofereixi BCNXWIN S.L. 

 ¿Què haig de fer per anul·lar una compra?

Pots anul·lar una compra sempre que ho comuniquis en el mateix dia de la comanda (per contra es carregaran les despeses d'enviament i administratives de pagaments online). Pots sol·licitar l'anul·lació a través de correu electrònic hola@xwin.es o en el nostre formulari de contacte.

¿Por qué no s'afegeixen els productes que escullo a la cistella?

En condicions normals no es necessita realitzar cap tipus d'ajustament en el navegador per realitzar compres. Però si durant el procés de compra vosté comprova que els productes seleccionats no s'afegeixen a la cistella, s'haurà d'ajustar la configuració de seguretat/privacitat del teu navegador: "Herramientas > Opciones de Internet > Privacidad"  (asignar un nivell de seguretat mig perquè el navegador permeti la lectura de les cookies). 

¿Es segura la compra des de XWIN.ES?

La compra en la nostra botiga online és totalment segura ja que tota la informació (número de targeta de crèdit, etc..) es transmet a través de les passarel·les de pagament segures de BANKINTER de forma encriptada, i en cap cas la nostra botiga té cap tipus de contacte amb les dades de la targeta del client. Aquesta tecnologia és la emprada per bancs per operar amb el seus clients via internet.

¿Puc pagar contra reembolsament?

Aquesta forma de pagament no és vàlida en la botiga online de BCNXWIN S.L.. En la pàgina de Condicions Generals pot consultar les formes de pagament dels productes i serveis.

¿Com són els paquets d'enviament de la EMPRESA?

Els sobres o caixes amb les que preparem les comandes per enviar, no porten cap tipus de distintiu ni referència a BCNXWIN S.L. degut a que treballem amb els productes de NACEX. La informació que apareixerà en l'exterior correspondrà al nostre nom comercial i denominació fiscal BCNXWIN S.L. que no fa cap tipus de referència a la naturaleza de la compra, garantitzant així la màxima discreció. 

¿Pot ser enviat un paquet a una direcció diferent a la del registre? 

Si desitges rebre el teu paquet a un altre destí diferent al teu domicili pots indicar-ho a la casella d'observacions quan introdueixes les teves dades. Per exemple: Observacions "M'agradaria rebre la meva compra a.." 

¿Puc fer una devolució?

Tota la informació necessària la pots trobar en l'apartat: “Condicions Generals".

¿Què passa quan ve el repartidor i no hi ha ningú a casa? 

El repartidor anirà al seu domicili per la entrega immediata de l'enviament. Si no es troba en el moment de la entrega el repartidor tornarà una segona vegada i en cas de impossibilitat de la entrega, es deixarà un avís, perquè pugui retirar-lo en un termini de 7 dies hàbils a la oficina de correos més pròxima. Pasat aquests 7 dies des de la data de la comanda es tornarà a l'orígen automàticament.

No recordo la meva contrasenya. ¿Què haig de fer?

Haurà d'especificar la seva direcció e-mail en el següent enllaç perquè se li envii una nova contrasenya automàticament.

¿Què puc fer si no trobo un producte?

Si no trobes el que busques o busques alguna cosa especifica, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través de hola@xwin.es. Sempre tenim nous productes que potser encara no estan a la nostra botiga online però sí disponibles al magatzem. 
 

¿En cas de defecte d'un artícle que haig de fer?

En cas de defecte ha de contactar amb BCNXWIN S.L. per e-mail hola@xwin.es i li explicarem els passos a seguir després d'estudiar el cas. No s'acceptarà la recepció de cap paquet per devolució d'un artícle sense previ avís.