0

Cistella

0,00 €

No teniu articles a la cistella de la compra.

Subtotal: 0,00 €

política de devolució

Devolucions per error --> gratuït 
Condicions de venta:
Enviament en 1-3 dies hàbils
Devolucions circumstancials --> 2 euros


DEVOLUCIONS 

Per error: En cas d'error per part de BCN XWIN S.L. la devolució serà totalment gratuïta.
Altres devolucions: En cas de voler fer un altre tipus de devolució ja sigui per talla o altres motius, la devolució tindrà un cost de 3 euros. 

Funcionament de las devoluciones:
Primer pas: Enviar un e-mail a hola@xwin.es i explicar el motiu de la incidència, facilitant el número de factura i el problema, així com un e-mail de contacte (si no és el mateix). 
Segon pas: El nostre equip d'atenció al client Xwinner es posarà en contacte per satisfer les seves necessitats.
Tercer pas: L'equip de logística Xwinner recollirà el paquet a la direcció i a la hora que el client consideri oportú.
Les devolucions s'hauran de pagar en el moment de la recollida del paquet, si és el cas.

 

DEVOLUCIÓ DE PRODUCTES I CANCEL·LACIÓ DE SERVEIS


Dret a desistir 

El client disposarà d'un termini màxim de 7 dies hàbils des de la entrega del producte o la contractació del servei per desistir, total o parcialment, de la compra del producte o servei, de conformitat amb la legislació aplicable.

Un cop finalitzat el termini de 7 dies hàbils, www.xwin.es no acceptarà devolucions per desestiment de compres de productes o cancel·lació instal·lació de serveis. 

El client NO tindrà dret a desistir en els casos establerts en la normativa que sigui d'aplicació.

En el supòsit de desistir de la compra d'un producte, s'ha de complir els següents requisits: 

 - S'ha d'avisar sempre a www.xwin.es per telèfon o millor per correu electrònic abans d'iniciar la devolució, indicant el producte o productes a retornar i el motiu de la devolució.

 - El producte ha d'estar en idèntic estat al que es va entregar i s'haurà de conservar les instruccions, documentació, accessoris, embalatge i etiquetat original.

 - La devolució www.xwin.es s'efectuarà en una caixa de format similar a la rebuda, o en tot cas, que garantitzi la devolució dels productes en perfecte estat.

 - S'ha d'incloure una còpia de la factura de compra dins del paquet, marcant els articles a retornar i el motiu de la devolució.

Si el motiu de la devolució no és imputable a www.xwin.es, el Client assumirà les despeses d'enviament per devolució a càrrec seu. Si el motiu de la devolució és imputable a www.xwin.es, aquest assumirà  les despeses de retorn del producte, i gestionarà la recollida, informant amb antel·lació al client de la data de recollida per part de l'empresa missatgera.

 

Reembolsament del preu dels productes i serveis al Client 

Sempre que el client hagi seguit el procés descrit en el punt anterior, www.xwin.es reembolsarà el preu abonat pel client corresponent als productes retornats. El reembolsament es produïrà preferentment a través del mateix mètode de pagament utlitzat pel client per l'adquisició dels productes, i en un termini màxim de 7 dies des de la confirmació de l'arribada al magatzem de www.xwin.es de la comanda retornada. 

El client no tindrà dret al reembolsament del preu dels articles retornats que no es trobin en les mateixes condicions en foren entregades, especialment els articles que no es retornin en el seu embalatge original sense desprecintar.

Les devolucions parcials d'una comanda donaran lloc a reembolsaments del preu parcial.

 

Devolució de productes defectuosos 

Sense prejudicis del que s'estableix en la clàusula següent, i de qualsevol altre dret que li puguin correspondre, el client tindrà dret:

- A canvi dels productes defectuosos per un producte idèntic o similar en perfectes condicions de funcionament i operativitat, i al canvi dels productes entregats si no corresponen amb la comanda realitzada pel client, pel producte correcte. 

- O bé, al reembolsament del preu dels productes defectuosos o dels productes entregats si no corresponen amb la comanda realitzada pel client.

En qualsevol dels dos casos, el client ha d'informar a www.xwin.es per correu electrònic, indicant el producte afectat i la causa del canvi o devolució. www.xwin.es assumirà els costos derivats del retorn del producte, i en cas de canvi, els costos derivats de la nova entrega del producte substituit, informant amb antelació al client de la data de recollida per part de la empresa de missatgeria.

Si el Client opta pel reembolsament del preu, es seguirà les mateixes normes específiques a l'apartat "Reembolsament del preu dels productes i serveis al client" respecte a la manera d'efectuar el reembolsament.